DET HÄR VAR JU TRÅKIGT...

jahapp... KUL? nej, skit irriterad är jag nu!
 
red Liv idag och hon gick huuuur bra som helst, så jag kände att det kommer gå så himla bra på söndag :D
 
men.. jag skulle kolla startlistorna OCH LA:1 , den enda klassen jag kunde vara med i FÖR att LB:1 var full, var inställd... SÅKLART -.-' nemen sjukt arg, för nu gick det bra och det var en vecka innan första omg, så det skulle var så bra men såklart så händer detta....
 
sen är jag lite depp för i morgon blir det begravning för mitt kusin barn som inte blev mer än en månad (vet inte hur många veckor gammal) otroligt tråkigt och hemskt, men jag har märkt att livet är jävligt orättvist..
 
 
godnatt...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0