GÖTEBORG HORSE SHOW

okej, jag har en anledning till varför jag inte bloggat... jag har inte hunnit!
 
men jag hinner nu så jag skriver lite dååå.
 
igår tog jag spruta, kändes knappt men det gör det idag haha, alla får hjälpa mig med jackan oså för det går knappt få på sig den :p
 
sen hade jag prov i dag och det gick väl ok.. kom till 8an så får fortsätta nån annan dag!
 
i helglen fotade jag lite i Mölltorp för Molly tävlade där! bilder finns på http://jolafoto.blogg.se
 
har väl inte hänt så mycket speciellt.. ska försöka skritta idag med Lydia, haha hon får sadla för jag kan inte lyfta armen typ.. mes jag är då
 
sen så kan jag inte sluta tänka på Lördag!!!!!! ska till göteborg med Molly! kommer bli fett awesome!! :D
jag tror det är 6 året i rad som jag åker dit, haha alltid lika kul! jag har sett föreställningen så många gånger så det känns inte lika "speciellt" nu, klart att det är olika banor, ryttare, hinder och så men ja.. det blir tråkigt efter en timme typ.. så vi ska bara gå på mässan! mycket roligare, hahah har inga pengar men jajaaa, älskar att gå där ändå :D
 
jag tänker inte säga allt jag vill köpa för jag komme inte kunna köpa de, men jag lägger upp bilder på allt jag köpt på söndag kanske!
 
Sen på onsdagen efter det så är det P&J i berg som jag ska vara med på, 70, 80 på tore! :)
 
nu måste jag gå ut, ska försöka skriva mer.
 
lite bilder från den tiden jag vart oaktiv.. fler finns på johannaalarsson @ instagram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0