HALSFLUSS?

Var hos vårdcentralen förrut och tog ett halsprov. Det visade lite positivt för halsfluss. Dom ville inte behandla med peniclin nu för att om jag får värre så skulle det inte hjälpa så bra nästa gång. Så jag skulle åka tillbaka om det blev värre :)
 
Ska försöka gå till skolan i morgon för jag mår bättre nu, halsen är ju de samma men ja.
 
Jag frågade om det påverkade halsen att jag var med på gympan eller red och edt gjorde det inte så nu behöver jag inte vara rädd att vara med på gympan ! dock så skulle jag vila om jag kände att jag mådde dåligt, så då känner jag ju direkt när jag måste ta det lungt. Nu känner jag att jag har börjat hosta också och det är ju ganska bra ändå för då kommer det ju upp , de som inte ska vara i halsen :)
 
Nu ska jag plugga till SO provet och sen mocka i stallet!
 
Rider inte idag, men i morgon blir det ut med Liv och konfa :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0