ledsennn

åh så besviken.. hade verkligen sett fram emot våren, att vara med i div. 2 laget i mariestad. meeeeeeeeeen såklaaart så är jag på konfa läger första omg., sen så tar jag själva konfan den andra omg. sååå det blir bara sista :(
 
Men jag hoppas verkligen det går bra för dom och jag kommer hejja massor på er :D
 
den 23 februari ska ja tävla i Tidaholm på Livan sivan, så det taggar jag till :))
 
annars då? Näe bara sjukt glad att det bara är i morgon och sen är det lov, jag överlevde uppstatsen och proven , yeeey..
 

Har ridit nu, så jag är genomfrusen. Min syster hämtade mig kvart i 3 (hade inställt) oså åkte vi hem till henne och åt, sen re vi dåå :) 
 
Nu ska jag spela gitarr tror jag, sen se på 2 avsnitt av PLL och äta!
 
Ha en bra kväll!
 
proffsbilden är tagen av mami
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0