down down down

statistiken sjunker, inga inlägg på bloggen.. jomen det märks att skolan har dragit i gång! läxor varje dag, prov att plugga till, stallet, äta, duscha, sova också om igen.. finns inte ti till bloggen! (är sjukt dålig på att fixa tidsinställt) kanske får lämna in skoldatorn snart vilket betyder NO BLOGGING på nån månad .. :c men bloggar när jag hinner, så såhär får det bli på vardagarna, måste lägga 100 % på skolan, sry skolan först :/
 
såg nu att det kom upp 4834958458 bilder om håret.. så jag ska nog inte mobilblogga mer för jag klickade en gång också blir det såhär? nej nu fr jag ta bort massor :p
 
Ingen ridning idag, trött, kall, och det finns ingenstans att rida! Min snälla syster överaskade med att hon hade mockat båda boxarna åt mig ! aw tack så mkt :D
 
Snart blir det mat med familjen, sen tv och mys! nåt bra på tv idag? har ingen koll..
 
ska försöka fixa tidsinställda inför nästa vecka så bomba mig med förslag, ska försöka skriva allt
 

Kommentarer
Postat av: felicia!

men du kan ju blogga om typ 100 frågor om mig själv hahthiahirahisriari eller jag vet inte, gör typ dagens outfit eller dagens tips osv :D <3

Svar: okej, tack :)
Johanna Larsson

2013-01-11 @ 18:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0