It's friday bitches!

åh så sjukt glaad!
 
fast nä..
 
nämen dagen började med att min mobil var damp så jag slängde ner den för trappan och hoppades att den skulle gå sönder, men såklart höll den! inte en enda repa (okej en liten då..) det är konstigt, när man inte vill att den ska gå sönder så gör den det, nör man vill det så gör den inte det ? :s
 
sen så har jag haft fett ont i magen hela dagen.. ont i halsen och känner att jag börjar bli förkyld.. Det var 1 grad i bussen i morse, svin kallt ute och ingen värme i skolan så jag har frysit hela dagen! (haha det var en plåga att gå på toa...)
Sen gick det piss skit på NO provet.. men laben vi gjorde själva gick bra så jag hoppas verkligen det blir ett E, pallar inte göra omprov :(
 
Men jag glad för det är FREDAG! äntligen lixom.. I morgon blir det att rida 3 ponnysar, livan, tore och mandeln (manita haha..)
 
orkar verkligen inte rida idag, sjukt trött! :(
 
Bad mami köpa fredagsmys så jag ser fram emot mys med godis chips och andra nyttigheter ikv. (och att få värma upp mig :p)
 
haha stadard maten för mig typ varje dag ;p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0