Mitt år - 2012 del 1

Januari - Liv var skadad, Det var svinkallt -20 minns jag, självklart skulle jag ut och fota. Jag var med min kompis Emma från Örebro (minns när vi fotade Liv och zocker på bilderna )
 
 Februari - Jag började rida Liv igen, Hon började krångla med mig (stegra). Jag fyllde 14 år. Åkte till Göteborgs horse show och vi fick ta bort Archy.
 
 Mars - Började hoppa mer med Liv. Susanna red en häst: Altonno. Esmeralda kom till stallet. Jag började även rida Liv inför dressyr tävlingarna i vår.
 
April - Första dressyrtävlingen för 2012 och kom 2a i LB. Började smått ta hand om tornado lite då hon som red han innan nu hade Esmeralda också. var med  på 2 dressyrtävlingar totalt (lag) och satsade mkt mer på hoppningen.
 
Maj -Var med på min första lokala hopptävling, fick 4 fel och sen 8 fel i andra klassen. Liv firade sin 7:de födelsedag Var med på 2 lokala och 1 pay and jump, det gick sämre och sämre varje gång. Dock kom jag fick jag min första blågula rosett i LB i dressyr div 2 omg 3. Det var sommar värme en hel vecka loooooveeee!
 
Juni - Slutade 7an. Var med på NH-träning med Liv. Började rida tornado mer.
 
 
 
Del två kommer nån annan gång ;)

Kommentarer
Postat av: Amiee

Hejsan :) Fuxen som är på en utav bilderna, är det också din familjs häst ? Den ser väldigt fin ut iaf :D tack för en bra blogg :)

Svar: Hon heter Esmeralda och är inte våran, hon är uppstallad hos oss och en tjej lånar henne :) tack själv :)
Johanna Larsson

2013-01-04 @ 10:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0