pretty little liars

anledningen till att jag inte skrivit på 100 år är att jag är i skolan, plugga, stallet, sover och kollar på pretty little liars!
 
Såå sjukt bra, kan inte sluta kolla ! haha
 
Idag var det friluftsdag och jag gick 1 mil eller ad de var.. sjukt jobbigt men ändå skönt!
 
Känner att jag börjar bli förskyld blöö..
 
händer inte så mycket alls i mitt liv just nu ! det är typ storm här..
 
ganska ovärt och konstigt inlägg.. men ska försök hålla er mer uppdaterade nu, saknar att skriva inlägg
 
 
tips på ngt att skriva om ?:)
 
senaste insta bilderna-

Kommentarer
Postat av: Tova - P O N N Y S M U R F A R N A S . S E ♥

Kan du inte blogga om.. Hmm.. Kanske dina största mål / önskningar i livet? :) Fin blogg i övrigt, kram.

Svar: visst kan jag det :)
Johanna Larsson

2013-01-30 @ 21:11:00
URL: http://www.ponnysmurfarnas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0