BLIR GALEN

okej, min förkylning tar sig frammåt i livet.. nu när det täppta har släppt så rinner det åt alla håll och kanter hahahha... nämen både ögonen och näsan bara rinner och rinner.. jag har nyst hela dagen och det har kommit upp slem från halsen, äckligt men väldigt bra eftersom det är därör jag hostar.
 
om min hals är bättre i morgon så ska jag försöka rida, (inte ridit på en vecka så jag lär ju få träningsverk haha)
hatar också att jag är sjukt hes för jag låter som en kille som är i målbrottet hahah.. :(
 
har mest vilat i dag, men orkade även städa lite förrut, så halva rummet är nu fint medan andra delen ser ut som i helvetet, jag skojar inte..
 
nä nu ska jag sova känner att jag är på bättringsvägen och sömn är bästa medicinen :))
 
bara fr att min pappa fyller år idag, grattis ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0