~~

åh gud äntligen helg! tänkte berätta lite om veckan och vad som händer dagarna framöver oså :)
 
Jag har fått reda på mitt SO prov, riktigt nöjd (a)
Jag har tagit första galoppen på både Liv och Tornado ute på vägarna! hääligt ;)
Jag har lärt mig spela på ett nytt sätt på gitarrren,
Jag och Molly hade våran musikuppvärmning igår, tror det ggick bra faktiskt ! :D
 
Jag och Lydia har haft fredagsparty uteritt haha...
nämen vi tänkte att eftersom båda hade rutiga byxor, jw hjälm och mountainhorse stövlar så kan väl båda ha glittrigt pannband, ljusblåa schabrak och blå huva? hahaha sen så började jag sjunga ganska högt och Lydia hängde på,
hahaha det blev bara skritt men jäkligt kul var det, stackars dom som vi mötte när vi sjöng så där :p
 
Sen hade vi fest i stallet, haha ibland är det roligt att inte vara normal ;)
 
filmade i stallet och så print screenade jag !
 
jaja, idag blir det väl ridning i det underbara vädret, och sen kolla på mellon ;)
 
på måndag kommer videobloggen med svaren tror jag :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0