FUNDERINGAR...

haha det är kortslutning i min hjärna känner jag, två veckor till påsklov, och det snöar och är piss kallt ute..
 
hmm, sen tänkte jag dela med mig av mina tankar som snurrar i huvudet just nu och har gjort denna veckan.
 
- Prao, v.15 längtar sjjukt!
- påsklov!!! taggar att åka till min saknade fina vän!
- tornados "skada" :(
- dressyr tävling 13 april, en månad idag!
- dressyr tävling innan 13 april, ingen aning om vilket datum ehehe..
- hopptävlingar, vill tävla men på vilken häst?
- skolan ...
- göteborg horse show! wooop!!
 
typ det:p
 
kändes skönt att skriva av sig lite ändå!
Nu ska jag göra nåt och sen fixa lite i Manitas box för hon stod inne förrut,
 
juste! GRATTIS ZOCKER 6 ÅR!!!! idag :D
 
 
haha tog min första bild på zocker med min mobil :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0