GET TO KNOW ME

lite saker om mig som ni kanske inte visste, och visste ni redan så blir ni påminda om det haha :)
 
- jag är en godisgris! äter för mycket godis och sötsaker... usch, det är inte det att jag är rädd för att gå upp i vikt eller så, utan det är inte hälsosamt! usch, måste bli bättre på att välja nyttigare mellanmål..
 
- jag måste nästan alltid ha en matchande outfit när jag rider! haha ibland så är det lite fånigt för det kanske inte ens är någon som ser mig! men jag älskar att ha snygga prylar så att jag känner mig fin haha!
 
- jag älskar när det är fint, ljust och rent runt mig! så mysigt och fint och då mår jag bra! dock hatar jag att städa så mitt rum är för det mesta super stökigt och inte alls som jag vill ha det!
 
- i min garderob har jag bara tryckt in allt och har ingen ordning alls! Men jag har gjort i ordning för en stallgarderob i mitt rum där jag har ordning på tävlings/tränings  kläder och schabrak!
 
- jag kollar hästnet varje dag och ibland hittar jag hästar som jag inte kan sluta tänka på, men jag vet att jag inte har möjliget att ens provrida någon häst nu!
 
- jag gillar att kolla när andra videobloggar, eller när dom ger tips osv, men hatar att själv vlogga! tycker int om att se hur jag ser ut och hur jag låter
 
- jag har jämt ont i halsen! haft det i flera flera månader nu, samma sak förra vintern och den innan det! sjukt jobbigt eftersom jag då inte orkar springa ordentligt! Men idag så kände jag att jag mådde bra! kan inte fatta det...
 
- jag älskar att fota! på sommaren tar jag med kameran nästan varje dag och jag har massa bilder som ligger oredigerade i någon mapp , och även massor med bilder som ingen nånsin har sett!
 
- varje år åker vi till GBGHS. jag tror jag åkte första gången när jag var 10 kanske, eller 11 och sedan dess har jag åkt varje år!
 
- jag har sjuk fobi för spindlar, jag menar det! om någon pratar om spindlar så känns det som om det är en på mig eller på golvet/väggen. Ser jag en spindel så drömmer jag oftast mardrömmar om den i två nätter och jag kan börja gråta om det är en i samma rum, det spelar ingen roll vilken storlek, den kan vara miniliten men jag lovar, jag får totalpanik... tänk er en katt som du håller i vatten, exakt sån blir jag!
 
- I år på påsk ska jag fira annorlunda, jag ska nämligen till Örebro! jag har inte skrivit detta tidigare ifall det inte blev av, men nu ska jag dit till min superfina vän Emma! ni har säkert hört om henne tidigare när vi vart med varandra !
 
- jag och Emma träffades på bilddagboken.se (som nu heter dayviews.com). hon började skriva med mig och jar trodde först att det var ett peddo, men sen pratade vi i telefon och sen kom hon till mig en dag! haha såå nervös var jag! sen åkte vi till henne och jag ångrar inte en sekund att vi blev vänner! vi har vart vänner i 2 år nu !
 
- flera gånger om dagen skriver jag inlägg på moblen som aldrig kommer iväg för att den appen suger! riktigt tråkigt eftersom jag inte orkar skriva saker som hände för 5 timmar sen på datorn.. därav en dålig uppdatering.
 
- jag vil sååå sååå gärna tävla hoppning ! men om tornado inte blir i form så fpr jag stå över i år igen.. tråkigt eftersom jag bara har 3 ponnyår kvar och jag vill gärna komma en bit på vägen ändå.. haha ingen som har en d-ponny som älskar att hoppa? (a)
 
så nu kommer jag inte på mer, vill ni ha bilder på tornado sen ikväll?? då vill jag ha kommentarer på det, annars behåller jag dom för mig själv, dom är sjukt söta :)
 


Kommentarer
Postat av: Ida Woxlin

Bilder är alltid kul :D och det super roligt att tävla i hoppning :D
Jag har en tävling på min blogg där du kan vinna 3 fina pannband till Tornado, var gärna med :) Kramis och lycka till med hoppningen

2013-03-25 @ 19:23:49
URL: http://idawoxlin.blogg.se/
Postat av: Louise

Tihi, du kan ta över Dimmy sen (vet inte vad jag ska göra med honom sen) - han tror han är värsta superman när han hoppar ;)

Svar: hahaha naaw :3
Johanna Larsson

2013-03-25 @ 20:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0