LET THE GOOD TIME ROLL

hemma nu från träningen! Liv var över pigg, inte alls van att rida henne på det sättet, men jag försökte så gått jag kunde.
 
jag ville gärna bli stark i händerna och försöka få kontroll mot hindret, så jag skulle försöka ta ner händerna och få henne frammåt och så. det var riktigt svårt när jag inte ens är van vid att Liv gör så här, men nu har jag lärt mig något nytt :D
 
I slutet höjde hon en oxer till kanske 70 cm och är så stolt över Liv som inte ens tvekade på det! har ju haft problemet att hon stannat när i kommer mot 60 cm, men nu gick det hur bra som helst!
 
så jag är nöjd, och nu står hon efter ha blivit ompysslad, med varmt täcke i boxen och kökar havre och ensilage (:

och mamma kokar ägg så ska käka lite nu och sen går jag och lägger mig för jag är trött ! :)
 
filmer kommer!, bara det att några filmer filmades på kameran, några på min pappas mobil och några på min systers mobil haha.. :p
 
saknar han...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0