PLANERADE TRÄNINGAR/TÄVLINGAR

anmäld till 2 tävlingar och planerat en till, sen några träningar planerade också ! :)
Tisdag 26 mars - hoppträning

Japp det är i morgon, träning på Liv på Grevagården för Jenikke! sjukt glad för det är första gången på super länge som jag får hoppa ! :D
 
Torsdag 28 mars - dressyrträning

Träning på Liv för Annika, i paddocken där hon har sina hästar. var också super längesen jag tränade! ;)
 
Måndag 1 april - hoppträning
 
äntligen! hoppträning för paula!! såååå längesen och då tror jag att jag har tornado ! :D
 
Söndag 7 april - dressyrtävling

tävling på Liv i Skultorp LA:1, jag står som reserv i LB:1 så jag får väl hoppas att någon stryker sig hehe...
 
Lördag 13 april - dressyrtävling
 
tävling i Vartofta, dressyr allsvenskan div. 2 omg. 1 , LB:1 LA:1 med Liv :)
 
 
det blir såklart fler dressyrtävlingar och troligen några hopptävlingar också, men inget planerat eller bestämt!
 
och flera träningar ska de ju bli ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0